Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette kan du med fordel la verkstedet gjøre.. den må programmeres. angående de kablene så er vel det en "kampanje" fra bmw i forbindelse med noe vann og greier i noe kontakter.

Skrevet
dette kan du med fordel la verkstedet gjøre.. den må programmeres. angående de kablene så er vel det en "kampanje" fra bmw i forbindelse med noe vann og greier i noe kontakter.

Ja, jeg skal la verkstedet gjøre dette, men ikke merkeverksted.

Men du nevner kampaje ang. vann og greier.

Vet du hvilken kontakt det dreier seg om?

Skrevet

husker ikke hvilken kontakt. men hvorfor i all verden ikke la merkeverkstedet gjøre dette?

mener det er helt feil pri å ikke la dem få dette.

Skrevet
men hvorfor i all verden ikke la merkeverkstedet gjøre dette?

Min erfaring er at ikke alt gjøres best på merkeverksted. Kvaliteten på disse er så som så. Jeg bruker konsekvent et annet verksted som har spesialisert seg på BMW, og hvor gutta er genuint interesserte. Dette har jeg bare gode erfaringer med, kontra BMW verksted hvor jeg risikerer at en eller annen uerfaren læregutt uten bilinteresse tukler med bilen min.

Skrevet
husker ikke hvilken kontakt. men hvorfor i all verden ikke la merkeverkstedet gjøre dette?

mener det er helt feil pri å ikke la dem få dette.

Merkeverkstedet er typisk sted hvor en eller annen lærling blir satt til å klå på bilen din.

Feks. da jeg satt på nye sommerhjul for første gang og manglet sentererringer, så tok det merkeverkstedet en hel dag på å ikke forstå at det var det som var årsaken til at bilen ristet.

Eller når man skal ha utført 2 reparasjoner på bilen samtidig, så har de kun klart å bestille inn deler til den ene av disse, slik at du må tilbake igjen 2 uker etterpå.

Skrevet
det er jordingskabelen som må "bygges" om, pga vannintrenging i dde,

ny dde må programmeres og avstemmes med ews,(startsperre).

Takk for svar.

Du vet vel ikke også delenummeret til denne kabelen?

er en kampanje som ble sendt ut fra bmw norge for noen år siden, bmw forhandleren har dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...