limping00 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 lufter ideen om å selge billen for å se om noen er int. INFO Mod: 1989 Km: bil ca 315000(motor rundt 180k) Utvendig: bilen ble lakket for noen år siden så er ikke stygg i lakken, mn tanklokket er byttet ut så den har en mørkere rød farge, dørene på h.side har også en anelse mørkere farge men kan bare ses med det trente øyet. dette vises da ikke på bildene. har en liten sprekk i framfanger. har montert rieger infinity leppe, angeleyes, klare røde og hvite baklys, klare tåkelys, klare blinklys. har også øyelokk som ikke er blitt montert. Innvendig: svart skinn int. med slitasje hull i førersetet. mtech ratt(tror jeg?), laget til usb kobling i dash, montert temp måler og oljetrykksmåler i stolpen(vises på bilder etterhvert) Motor: motoren ble da byttet fordi toppen var gåen og stemplene skrapte da jeg prøvde å starte den(stemplene låste seg av og til:S) fikk da montert en "ny" motor med en km stand på 165k da jeg fikk den(har ikke papirer på dette da jeg kjøpte den av privat pers) bruker ørlite vann, har ikke opplevd at den har brukt olje. hadde tenkt å bytte registerreim, men har ikke fått sjangsen enda fordi jeg har fått noe problemer med ryggen(registerreim følger med) motorolje har blitt byttet for så ikke alt for lenge siden, mn kan byttes hvis ønskelig. nytt batteri. Gir: manuell gir. har en liten oljelekk rundt simmerring(som jeg hverfall kan se) ett problem er at den skraper i synkroniseringen hvis jeg girer for fort fra 3. til 2. har sjekket oljenivå, mn skal prøve å bytte den med tiden. Oppsummering av feil: *slitasjeskade på førersetet *vanntemp, feilkoder/display, bensinnivå og km.stand stoppet å fungere i sommer. ringte inn til bmw kr.sand og spurte hva som kan ha gått galt. de sa at jeg antageligvis måtte få tak i ett annet inst. fordi memory`n inni var blitt slettet fordi den hadde gått tom for strøm for mye, så dette stemmer nok fordi jeg hadde dårlig batteri den gang. *i kjørecomp. står det bare pppp, fikk ordnet dette en gang m så gikk bilen tom for strøm og det kom tilbake. *feil farge på tanklokk. *skraping fra 3. til 2., ikke andre veien. *framdekkene er slitte fordi jeg hadde de bak en stund. bakdekkene er nye. *aircon. funker ikke da denne er tatt ut når jeg byttet motor fordi det var gåen en slange til den så satte den ikke over på ny motor. mn den følger med. *spyler funker ikke. har ikke tatt meg tid til å sjekke hva som er galt, motoren sviver mn det kommer ikke spylervæske. Annet: *ny frontrute *ny siderute på førersiden(hadde innbrudd der de stjal cdspiller, mn er satt inn ny) *nye bensinrør helt bak utenom 1. *nye foringer i bakstilling *ny tangstang *satt på senkefjærer forran mn ikke bak da jeg fikk bestilt feil(blir for lav bak synes jeg), mn disse følger også med. har TÙV papirer på disse. følger også med ett annet sett med senke fjærer mn vet ikke mm på disse, de er da uten papirer. Bildene er i mobil kvalitet mn det kommer bedre bilder etterhvert, også av interiør. Tlf: 45439876, ring, svarer ikke på sms Pris: bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifi Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 hvor mye skal du ha for den? er ikke helt sikker.. hvor mye er du villig til å gi med tanke på det du har sett på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifi Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 med de feilene som er og at det ikke er 24v, 6000? 10 000 viss du kan få den fraktet/kjørt til stavanger på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvor i landet står denne? sørlandet, lindesnes. så langt sør som du kan komme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 med de feilene som er og at det ikke er 24v, 6000? 10 000 viss du kan få den fraktet/kjørt til stavanger på en eller annen måte da bygger jeg heller turbo ut av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Km: bil ca 315000(motor rundt 180k) kan dette bevises? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Km: bil ca 315000(motor rundt 180k) kan dette bevises? kan desverre ikke det, pga defekt instrumentpanel. fikk ikke papirer på motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 6500 for hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 6500 for hele bilen må nok skuffe deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg