SpantoX Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Ønsker og kjøpe en orginal e36 frontfanger, da min m3 fanger blir litt i laveste laget i all snøen som plutselig dukket opp over natta
AlXz Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Til info, så skal frontfanger fra alle type e36 passe.
SpantoX Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 ja veit det, tenkte ikke over hva jeg skreiv i tittelen.
prebols Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg har en, men den må hentes. Kr.sand. vest-agder. Den er calypsorød..
SpantoX Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Jeg har en, men den må hentes. Kr.sand. vest-agder. Den er calypsorød.. det blir veldig langt
prebols Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Men uansett så er ikke m3 fangeren noe særlig lavere en den orginale hvis du ikke har gt lippen da
SpantoX Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 har den. Så er nok en del lavere ja:p pluss att vist den orginale går til helvette i vinter så driter jeg forsåvdit i det litt værre med m3 fangeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå