///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Beskrivelse: BMW E39 M5 ESS VT570 Supercharger Premiert på BMWCCN Elegancetreffet i Sirevåg 2009. Raskt ka så er gjordt: Utgangspungt i ein org,E39 M5 1999 mod. -Ny lakk feb 2008(show-off lakk)Skiftet og da all utv eksteriørdeler,inkl baklykter. -Full -01 facelift -Proff sotet ruter hos Bavaria. -K-sport Coilovere(max senk)BLEI OGSÅ UTFØRT FIREHJULSKONTROLL!! -K-sport 356mm bremser,nye!!!! -B&M Shortshifter. -Supersprint effekt anlegg heile veien. -20" Veritini felger. 10" bak med 275.30.20, 8,5" fremme 245.35.20. -ESS VT570 Sup. -Nye clucth. -Ny frontrute -Yellow stuff klosser bak. -Nye panserwire komplett!Kjent problem på E39! -4 stk nye lamdasonder. 10000kr! -Stor kvitteringsmappe/dokomentasjon på ALT så e gjordt fra dag 1. -EU godkjent til okt 2011. -Nye ABS Styreenhet! Typisk problem E39.(11000kr) -Nye Vredstein bakdekk te 6000kr 07.10.09.Dim:275*30*20" -Nytt batteri! Ellers: -Dobble sideruter. -El solblendingsgardin i bakrute. -Største navi proff. -Midtarmlene med tlf. -///M-multiratt -Xenonlys og hvite blink -Xenon kurvelys 8000k. -Klimaaut. Dette er en utrolig lekker og velholdt bil som så absolutt må besiktiges og oppleves,eies av BMW entusiast!!!! Bilen har så klart fulgt alle servicer! Siste service va inspection II på 184000km Hadde full vanosskift på 143000km(nye typen) 2 komponet lakkforsegling 28juli 2009(Meguiars) Alt av utstyr!!!! Hamann Kardon audiosystem med 2 subber! Her er noen linker av bilen: Motoren:http://www.youtube.com/watch?v=1HQ7L9cryVQ Dynorun:http://www.youtube.com/watch?v=tK6K_zK9gVw&feature=related Burnout:http://www.youtube.com/watch?v=mZaLR60Msb4&feature=related Legger ut noen bilder av den. Blei premiert på BMWCCN Rogaland treff hos GS bildeler 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Pokker, for en bil! Snakker med deg så fort jeg vinner i lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Takk for det:) Ja tippe lotto kan svare seg for dei fleste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Nydelig grombil.... Lykke til med salget.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Kan du fortelle litt mere om denne Meguiars 2 komponet lakkforsegling? Har jobbet med meguiars i flere år, å har aldri hørt om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Kan du fortelle litt mere om denne Meguiars 2 komponet lakkforsegling? Har jobbet med meguiars i flere år, å har aldri hørt om dette. Eg er ikkje heilt sikker korleis det fungerer! Men eg var hos Bryne Bilpleie med bilen i juli i år! Der sette dei på ein nye type forsegling som skulle være så bra,bla,bla! Men det viste seg til å forsvinne ved første handvask:) Derfor klaget eg,så da skulle han sette på 2 komponent forsegling! Nå er ikkje eg noe ekspert,men trur det var 2 lag med noe stoff som skulle stå på over natta! Han kalte det for 2 komponent! Uansett så kostet det flesk!!! Men bilen blei kanon bra,å ann er like glatt å blank enda etter utallinge handvask!! Eg har prøvd mye forskjellinge typer bonevoks/forsegling oppover i min bilkariere,å eg synest meguiars leverer det beste resultatet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Ok, det var det jeg trodde, da har du ikke Meguiars, ettersom Bryne Bilpleie har gått over til en annen type lakkforsegling, i følge Trond som jobber der. Meguiars sin heter Syntetic sealant #21 og er ikke noe 2 komponent, den legges på, å poleres av etter en liten time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg