Gå til innhold

e30 cab solgt


BAYERNRACING
 Share

Anbefalte innlegg

hva er minste pris du selger denne for ved rask avgjørelse ?vet du har lagt mye arbeid i den .. men det er mye jobb å penger til før den er istand oxo .. ps hvis du skal ha igjen noe for alle timene på bilen må du gjøre den ferdig oxo .. pluss at det går fort enn 20 til 30 tusen før bilen er ferdig på veien oxo ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel en m50B25 med 192 hk? og ikke en m52? mtp manifoiler og enkel vanos ut i fra bilder.

Var litt mye frem og tilbake hva som fulgte med og ikke.. har du noe oppdatert status på hvordan bilen ser ut nå? og hva som faktisk følger med som man kan bruke for å få den komplett og pen?

15k er helt grei pris, 10 for karosseri og 5 for motor kanskje?

Fikk heller ikke med meg hva du har brukt 600 timer på bortsett fra å løfte i motor, lakke tannstang osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en m50B25 med 192 hk? og ikke en m52? mtp manifoiler og enkel vanos ut i fra bilder.

Var litt mye frem og tilbake hva som fulgte med og ikke.. har du noe oppdatert status på hvordan bilen ser ut nå? og hva som faktisk følger med som man kan bruke for å få den komplett og pen?

15k er helt grei pris, 10 for karosseri og 5 for motor kanskje?

Fikk heller ikke med meg hva du har brukt 600 timer på bortsett fra å løfte i motor, lakke tannstang osv?

hvis jeg ikke tar feil vil jeg nok anta det er rust sveising, lakking og modifisering av kaross evt ;) rett meg om du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig. mangler lakk , mellom aksel, lykter foran , nye bremser og mindre bremsekraft forsterker.

og evt nytt intriør. så 15 000 er vel en grei pris det.

bygd om front til e34 også for den som ikke bruker øya sine..... pluss rep av frontskade, etter et møte med autoværn og fjellvegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Utrolig at ingen kjøper denne, hadde jeg hatt plass og et sted og være hadde jeg fått tak i denne!

Det er jo GI BORT PRIS!

Minimum 20 laken er den verdt, uansett hvor mye som gjenstår!

Rustfritt kaross, som er strøkent, er jo bare kose arbeidet igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosearbe igjen du liksom, hehe

vet å mye arbe det er å ferdigstille en slik bil. Er i går ferdig med en kundebil e30 325i 1986 som hadde fått seg en trøkk i trynet som nå står klar til levering i morra. Bilen er rettet byttet masse deler, alle klips lister, skruer nytt. Hellakkert og montert, pust pes, masse arbeid dette. Men til saken

Kunne tenkt meg litt mere opplysninger om bilen din. 320 eller 325 orginalt?? hvordan er cab`n. Hva av interiøret er tilgjengelig. På hvilket stadie er bilen nå. Hva er gjort teknisk med den i understell osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...