deerepower Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hei har en e 30 86mod. som jeg vurderer å selge. den er to dørs gått 290 ca men rusta har kommet, må bytte hjulbuene bak å litt sånn. har åsså en 320 89 mod som dele bil som det er servo på. var åsså el.luke på den med den er flyttet over på 325'n. 325'n har jeg m tech fram å bakfanger til. har komplett sport.interiør. helt nytt super sport 60 40 senke sett med fjører å dempere har jeg liggende. vet ikke hva jeg vil ha for det så tenkte meg noen bud da for å se om jeg gidder å selge det hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 pris er det snakk om ? er intrisert i litt deler jeg da. trenger noen deler fra e30 med servo å 325 bakstilling helst med diff å komplett intriør. men kommer ann på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 kan være int i hele bilen ved nærmere bilder av hele bilen og riktig pris. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 altså er åpen for bud, kan prøve å få tatt bilder i morra. interiøret er tatt ut er bare dashbordet igjen. skal si ifra hvis det går i deler.. har tenkt å selge det samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 ca pris hadde vært greit da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 slenger meg på her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hva skal du ha for 325'en og hvor i akershus holder du til? kan nås på 93 88 20 52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hadde tenkt å selge alt samlet var en som ville bytte sin 88 535 mot det jeg har.. den er åsså til salgs her gi meg et bud vet ikke hva jeg skal ha i det hele tatt. egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 bilene står i nes, vormsund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hva skal du ha for 89 moddelen? Er den 2 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 bilen har nye oblater ser jeg. er den eu-godkjent? fint om du kan oppdrive noen bedre bilder, gjerne av rusta. kan gi skambud på 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har du ikke noe tlf nr vi kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 hei sorry mye å gjøre om dagen.. har tenkt å selge alt samlet skal prøve å ta bilder i morra. hart noen andre på datan så legg meg til på deere.power@hotmail.com så kan jeg sende over msn eller mail. å 89 modellen er 4 dørs.. har bud på 16 men er for lite synes jeg. nei 325 ble eu i 2007 må sette på org fjører igjen. for å eu godkjenne den.. men kan være andre ting derfor selges som prosjekt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 solgt noen av bilan enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 nei dem står her enda gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg