gravity- Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Har akkurat kjøpt 525DAT Det står at denne har nivåregulering. Hva er dette og hvordan fungerer dette?
kverna@start.no Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 stapp masse guffe og feite folk i baksetet, så skal bilen løfte seg opp til normal levelering.. (luftfjærer bak..)... Rett meg noen om jeg tar feil...
vikorena Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Nivået på bilen, og lyktene er førehandsprogramert av fabrikanten, og kan ikkje justerast av føraren. Dette må gjerast av kyndig personell med rett elektreis utstyr.
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Nivået på bilen, og lyktene er førehandsprogramert av fabrikanten, og kan ikkje justerast av føraren. Dette må gjerast av kyndig personell med rett elektreis utstyr. Det stemmer bra.
vikorena Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Då fann eg ENDELEG ut kva som var gale med nivåreguleringa mi . Var festet til nivåsensoren på høgre side bak som var bøyd. Ein omgang med slegga på ambolten, så vart festet og bilen BEIN!!!!!!!!!!!!! JIPPIII!!Ringte Jæger i Bergen og avbestilte timen, og sparte meg nokre tusen Skulle jo være ein enkel sak å senke bilen bak då, sidan det berre er å endre posisjon på sensoren eller forkorte det tynne staget frå den, i staden for å betale 1800kr (ref lenger opp i denne tråden) for å få den senka ved å omprogramere programvaren?
tomasb Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Var det slegga og ambolten som var det rette elektrisk utstyret?
vikorena Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Var det slegga og ambolten som var det rette elektrisk utstyret? Hehe Var visst det Treng ikkje være så vanskeleg som ein skulle tru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå