EndreM Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Planen min er å selge E39'en i løpet av noen uker når jeg får E30'n kjørbar. Bilen er en 2000 mod preface produsert sent i 1999. Den har manuelt gir. skinnseter, nye høyttalere fra bilradiospes, Rockford Fosgate subwoofer i slim kasse for maksimal utnytting av bagasjerommet, M-tech front og bakfanger, Hella faceliftlamper (ikke de stygge med LED angeleyes), følger med xenonkit. Gode piggdekk på originalfelger Dårlige sommerdekk på originalfelger Har også 18" E39 M5 replikafelger som kan følge med. De er stygge, en er mest sannsynlig ubrukelig. Jeg har også fått lakkert listene innvendig i bilens farge. Det ble gjort sammen med fangerne hos et lakkverksted, så er ikke noe jalla. Det er ingen rust, bakluken har vært reparert etter en skade for lenge, lenge siden og siden da har det ikke dukket opp noe rust. Km. stand er 188 000, om jeg ikke husker feil, og bilen er så godt som strøken. Jeg jobber med bilpleie og er en bilpleiegeek på fritiden, så det er liten tvil om at den er godt tatt vare på. Har kun få bilder her, men skal fikse noen bedre når jeg får nett hjemme og muligens får tatt noen fine bilder. Om det er noe jeg glemmer å fortelle, eller om det er noe du lurer på, treffer du meg på 922 02 387, eller evt EndreM@hotmail.com. PM funker også, men får ikke sjekket det hver dag. Obs! Uten M fanger på dette bildet. Skal finne bedre. I mine øyne er alt den trenger, skikkelige felger, litt senk og ny eksos for utseendets skyld, så er den super. Prisantydning 120 000Kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Tillater meg en bildebump, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Tenkt noe pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Tenkt noe pris??? Står nå pris ant. 120.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hadde tenkt meg 2.400 000 ja, men vi begynner på 120 000, så ser vi hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hadde du tenkt deg 2,4 mill?! Pen bil, lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hehe, ja hadde jo vært knall det. Men vi begynner på 120 000, så ser vi heller hvor vi ender opp. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19403500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg så denne bilen her om dagen. Den ser utrolig bra ut. Garantert vært de 120 000kr-ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 I går la jeg et siste lag med Swissvax Concorso US. Virkelig ikke lyst å selge Panseret er ikke tatt på bildet, og ja det er åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Denne forsvinner på fredag for 120 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg