LarsiPan Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Har ei glasstakluke som jeg kan ta bilder av i helga.. Plukket fra en E28 .. Veit det er flere som er interessert i dette, men jeg vet ikke hva folk vil by for den. Ta kontakt helst på pm med bud!
Morty999 Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 er den HELT komplett? isåfall byr jeg 1000
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Husk viere er forskjelige også. De mangler leamiken til den lille spoileren i framkant som glass lukene ikke har.
LarsiPan Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Den var strøken. Elektrisk glasstakrute. taktrekket er der, og under takluka er det ei stoffplate som trekkes bakover, før du ser takluka Kan legge inn bilder imorgen
LarsiPan Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Kan også byttes mot front / sideskjørt / hjulbuebreddere... bilder kommer ikke før imårra kveld.. ble så mye styr med å frakte bilen hit og dit, men nå har jeg funnet en plass å lagre den til demontering ;=)
LarsiPan Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Ska legg dem inn fra kamera når æ får tin ska prøv å få d t idag
LarsiPan Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Da klarte jeg til slutt å somle til noen bilder Den er forøvrig veldig pen. speil aktig film på den.. eller, veit ikke om det er film, det ser orginalt ut, tror ikke det er noe noen har hatt på.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 De er ikke film på den de er vell sånn for og reflektere sol lyset. Blir lyst og trivelig i bilen med en sånn, løp og kjøp gutter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå