Rs2maz Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ryddig 2d E30 316i selges -95.000km (kan dokumenteres), 1 eier i norge før meg. Importert i 2004. -Ny regreim på 80.000 (M40 motor) og har hatt oljeskift hver 10.000 -Automatkasse, fin kø/bybil -Tilnærmet rustfri (bulk under venstre kanal bak, og derfor et par cm med rust på kanalen rett under passasjerdøra. Skal få med bilde av det) -Meget pent og helt eksteriør og interiør, ALT virker som det skal. -Inntakt hattehylle. Det er ikke laget utsporinger for høyttalere i blikket under heller (Hvor mange 2d E30 ser du uten hull i hylla?..) -Takluke -Eu godkjent, årsavgift betalt, ingen heftelser etc. Regnr er PP54561, bilen står i Kristiansand. Følgende nytt i løpet av det siste året: -Rota RB 15x7 med 195/45/15 -40mm Lesjöfors fjører montert med TÜV og utført forstillingskontroll m/kvittering, men bor du i kr.sand kan du glemme å få det godkjent... Originale fjører i god stand medfølger. -"DTM" potte med TÜV papirer er også montert (Original var rustet bort og GS hadde harrypotter på tilbud.. Kunne ikke dy meg) Bråker ikke nevneverdig mer enn originalpotte.. -Blaupunkt CD/MP3 spiller, ekstra høyttalere ligger på hattehylla men kan bare plukkes bort ved å fjerne en skrue fra undersiden via bagasjerommet. Det er snakk om en 20 år gammel bil som siste året er brukt som "bruksbil" m/gateparkering i kristiansand sentrum - så dønn strøken er den ikke. Men absolutt en av de bedre E30 som fremdeles ruller på veien. Skal få lastet opp bilder i løpet av kvelden. Bare spør i tråden eller ring om du lurer på noe. Ang. pris - 35.000 / bud Nypris 32.000,-Mvh Thomas 41367069 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Den rusten jeg fant: og en flekk under panseret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Nyprisbump! Prøver å bli kvitt denne raskt, skal hente ny bil i uke 43 og har ikke plass til to.. Om den ikke er solgt innen utgang av uke 43 vil den ikke bli solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg