Rs2maz Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Ryddig 2d E30 316i selges -95.000km (kan dokumenteres), 1 eier i norge før meg. Importert i 2004. -Ny regreim på 80.000 (M40 motor) og har hatt oljeskift hver 10.000 -Automatkasse, fin kø/bybil -Tilnærmet rustfri (bulk under venstre kanal bak, og derfor et par cm med rust på kanalen rett under passasjerdøra. Skal få med bilde av det) -Meget pent og helt eksteriør og interiør, ALT virker som det skal. -Inntakt hattehylle. Det er ikke laget utsporinger for høyttalere i blikket under heller (Hvor mange 2d E30 ser du uten hull i hylla?..) -Takluke -Eu godkjent, årsavgift betalt, ingen heftelser etc. Regnr er PP54561, bilen står i Kristiansand. Følgende nytt i løpet av det siste året: -Rota RB 15x7 med 195/45/15 -40mm Lesjöfors fjører montert med TÜV og utført forstillingskontroll m/kvittering, men bor du i kr.sand kan du glemme å få det godkjent... Originale fjører i god stand medfølger. -"DTM" potte med TÜV papirer er også montert (Original var rustet bort og GS hadde harrypotter på tilbud.. Kunne ikke dy meg) Bråker ikke nevneverdig mer enn originalpotte.. -Blaupunkt CD/MP3 spiller, ekstra høyttalere ligger på hattehylla men kan bare plukkes bort ved å fjerne en skrue fra undersiden via bagasjerommet. Det er snakk om en 20 år gammel bil som siste året er brukt som "bruksbil" m/gateparkering i kristiansand sentrum - så dønn strøken er den ikke. Men absolutt en av de bedre E30 som fremdeles ruller på veien. Skal få lastet opp bilder i løpet av kvelden. Bare spør i tråden eller ring om du lurer på noe. Ang. pris - 35.000 / bud Nypris 32.000,-Mvh Thomas 41367069
Rs2maz Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Den rusten jeg fant: og en flekk under panseret:
Rs2maz Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Nyprisbump! Prøver å bli kvitt denne raskt, skal hente ny bil i uke 43 og har ikke plass til to.. Om den ikke er solgt innen utgang av uke 43 vil den ikke bli solgt.
Anbefalte innlegg