leholtet Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Har fått et problem med klimaautomatikken i min BMW E46 2001 Coupe. Det virker som om viftene ikke går som dem skal. Enten blåser de for full styrke, ellers virker det som om de ikke blåser i det hele tatt.. Det veksler slik hele tiden, og er temmelig irriterende. Noen som har noen forslag til hva som kan være feil?
Howrd Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Det vet jeg ja Byttet den i forrigårs selv, og funker strålende Er viftemotstaden som er ødelagt.. Her er en ny: 64116920365 (legg inn nummeret i handlekurv på www.koed.no) Og slik bytter du den: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=85
leholtet Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Ok. Vifta blåser helt villt, 0%, og så 100%. Stemmer ikke med det "automoduset" tilsier på viftestyrken. Var det det du opplevde?
Howrd Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Ok.Vifta blåser helt villt, 0%, og så 100%. Stemmer ikke med det "automoduset" tilsier på viftestyrken. Var det det du opplevde? Var det jeg opplevde ja.. den sto mest i 100% egentlig, så surret den opp og ned hele tiden. Må nevne det at når jeg fikk den nye motstanden, så den ikke helt lik ut. mulig de har gjort noen forandringer på den. men den funka fjell den nye ja
leholtet Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Høres ut som om vi har samme problem da! takk for tipset!
Howrd Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 No problem Hva utbyttingen angår, så er det et lite helvete Trodde kanskje jeg slapp å ut med den luftekanalen nedi der, men det må du, å den er ikke så enkel å få ut
leholtet Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Huff og huff! hehe Regner med det skal gå i orden.
Howrd Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Huff og huff! hehe Regner med det skal gå i orden. Går bra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå