k1t Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Kjøpte meg sveiseapparat i dag, noen som vet hvordan reglene for gassflaske er? Mener å ha hørt noe om at man kan eie inntil 5 ell 10 kg selv, større er kun for leie? Noen som vet?
Simpel Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Tror alle sånne flasker kun er til leie. For at du skal slippe å ta det til årlig kontroll og denslags
StianA Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Tror alle sånne flasker kun er til leie. For at du skal slippe å ta det til årlig kontroll og denslags ganske riktig, men de store selskapene har også sluttet og selge pga de solgte for dårlig til privat persjoner. vet ihvertfall yara kuttet ut salg pga dette. eneste dekk gass flaskene du får kjøpt er slike jeg har en av i denne salgsanonnsen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130177
SteffenM2 Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Et lite triks her, er og få tak i en "kondemnert" flaske. Altså, en som har gått ut på dato. Problemet da er at du MÅ kjenne noen som har mulighet til og fylle for deg, ingen firmaer vil fylle på en kondemnert flaske. Hvor trygt det faktisk er og ha en slik flaske, det vet jeg ikke, men jeg har hørt flere gjøre dette.
winchester Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Jeg har to store gassflasker, fikk låne de av bestefar. Hvordan reglene er vet jeg ikke, men er hvertfall ikke mulig å fylle de opp på nytt, men du får byttet de inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå