Bayers Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har komplett styling til e34 sedan ,veit ikke helt merke, ikke brukt så mye,ca en sommer,kostet 10.000kr nytt, har oxo strøken bakseterygg grått stoff,(sport) + ned pusset panser, orginale stoff matter,+ 3 stk sportsratt uten boss, bunnpanne til 525/24v + noe annet små pjask. bilder sendes på mail eller mms. Har oxo 2 sett med 17" felger med dekk, M3 replika/Mcounter + noen ukjentmerke + 1sett med 15" med pigg dekk. kunne tenkt meg å eventelt bytte i 18" eller større felger til E34,94 mod 530 turing.. Treffes på 90685962/ volvosjefen@hotmail.com l7luwthz.jpg.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 åssen felger er de 17"? Og hvor mye har du tenkt deg for de? evt 15"? trenger vinter felger/eller dekk til min e34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erre89 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har du frontrute til meg? Viss bilen din har "Black Diamant"-fargen, har du kanskje begge forskjerma til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayers Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 har ikke no forskjermer,bare stylinga som er "diamant svart" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Skal du selge komplette bred-fronten på bildet....? Dvs: Panser, nyrer og lykte-griller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayers Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 nei skal ikke selge deler fre bilen på bilde.. men hele bilen selges for 50.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå