cheron Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 19x8.5 ET35 selges Dekkene holder en sesong til. 2 strøkne felger, 1 felg med en bitteliten skramme og en felg som desverre har vært litt hardt borti en fortauskant i følge eieren av bilen vi kjøpte. Ingen kast i felgen av den grunn! Vil påstå at bulkene kan fikses. Vurderer å få det gjort, men siden vi ikke ønsker 19 toms felger på bruksbilen vår overlater vi den jobben til noen andre. Legger ved bilder av skadene og felger. Pris: 6500 kr Sendes IKKE! Kan hentes i Vestfold, langs E18 eller i Andebu. Skadene Påmontert E36 Touring Selges ikke under 6500 kr, da blir det liggende her til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Innpress til E36 regner jeg med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 ET35 og har stått på en 97 modell E36 Touring. Subber litt i plastikk-innerskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Gratis Bump. Dette er utrolig sterke og holdbare felger. Værdt vær enenste krone. Hadde samme felger i 18", og de ble ikke behandlet pent.. og er like rund og pen den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hadde jeg hatt 18 toms hjul i disse hadde jeg ikke solgt. Ikke for noen pris! Steike tøffe hjul, men en smule for store for konebilen Leiter forøvrig på ebay.de etter makne i 17-18 Siden det er tyske felger er vel sjansen størst for å finne dem der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen? Lurer på å legge de ut på finn.no også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Kan byttes i 17-18 toms felger som passer 100% strøkent på en E36 Touring Om jeg synes felgene som tilbys er fine vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Jeg gir opp så store felger på bilen, igjen... Selges eller byttes i 18 toms felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå