knooot Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 har kjøpt meg en orginal cd spiller til min e39, kjøpt i usa. problemet er at det bare blir cd error. er det rett å slett at den er ødelagt? aldri hørt om noen som har hatt dette problemet med orginal cd spiller fra usa.
mspec Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 det at den er fra usa skal vell ikke gi nåkka error såvidt jeg vet..eneste at du kan få problemer med å få inn radiofrekvensene..
knooot Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 har gått inn på menyen å byttet fra usa location til europa, så radioen funker fint:) men uansett hvilken cd jeg prøver så blir det cd error og den kommer ut igjen.
knooot Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 jepp, helt nye orginale cd`er til og med
Gjest Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Har hatt samme problemet på to av mine e39. var spilleren som var feil med begge gangene.
knooot Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 ok. var d mulig å fikse dem da? eller måtte du kjøpe ny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå