danielo Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 bygd kinakit. og har startet bilen med originaldysene. startet med engang. så skiftet jeg til 535 dyser igår kveld. og etter det er det ikke håp om start. er gnist! men dysene leverer ikke. når jeg kjinner så fylles fuelrailn med bensin. men kommer ikke igjennom dysene. så jeg prøvde og sette på de orginale igjen, men det kommer ikke bensin ut av dem heller nå! hva sher?
OOTT Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Har du sjekka koblingen til dysene? glemt å sette den på eller noe? hadde samme feilen på min bil, bare da hadde 3 av ledeningene til dysene irra så det ikke ble kontakt
danielo Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 koblingene er ordentlig på ja. men kan dobbelsjekke og se om det er noe med kontaktene :S
endre88 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 sjekk bensin trykks regulatoren mulig den e tett ?
GeirAndre Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 sjekk dissa svinghulsfølerne.. olje og dritt på disse så fusker bil så til slutt starter den ikke.. da kommer det ikke gnist eller bensin gjennom dyser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå