Lars R B Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Som overskriften sier så har jeg fire fine felger som kansje noen vil ha til vinterfelger? Det sitter på sommerdekk som er per def. lovlige men lite gummi igjenn. kann eventuelt skrelle de av før de blir levert hvis ønsket. Er 7x15 og ikke kantkjørte. Disse skal bort så jeg får plass i garasjen. GI bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ingen? Alle bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 hvis du skreller av dekkene og kan sende, så er jeg muligens innteresert? men holder til på sunnmøre, så sending må være et krav da! gi meg en ca pris så ser vi derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 skal sjekke hva det koster å sende dem så langt. Noe peiling på hva om er biligst å sende de som? De ligger bare i garasjen og tar plass så du skal få dem veldig billig. pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg er også interessert,men det var dette med frakt da,bor i Oppdal,hvis du vet om noe transport oppover østerdalen,så kan jeg ev.hente på f.eks Ulsberg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Første pris er på 800. skal fjerne dekk over helgen. Pris er uten frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå