t_pedersen81 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hei Trenger noen tips til en rimlig, men dyktig lakkerer i østfolds område.. Skal ha ny lakk på min cab! Hva bør prisen ligge på for alt sammen? Noen som veit om noen som kunne tenke seg en jobb? Send evnt en PM!
E28 TURBO Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg har tidligere brukt skade og lakk vis vi tronrud i fredrikstad, meget fornøyd og ok pris. Meget misfornøyd med lakkkompaniet på rolvsøy! Slurvete! Men vet at andre har andre erfaringer enn jeg har.
sruben Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Er litt utskiftninger om dagen i lakk-boksen hos Skade og Lakk. Han som stod i boksen tidligere slutta ifjor sommer og han som står der nå slutter visstnok i juni. Kjenner en som lakka der tidligere og resultatet har blitt bra, men prisen deres er ofte helt hinsides etter min erfaring. Har flere ganger fått dobbel pris derfra sammenlignet med andre firmaer i Fredrikstad. Virker som de helst kun vil ha forsikringssaker. Leter selv etter et sted nå som kompisen min har flytta. Prisoverslag Skade og Lakk 20-30.000,- Prisoverslag BMW (Bilia) 15-20.000,- (vet ikke hvem de bruker til jobben?) Lakkspesialisten 14000,- Olsen (karosseridelen utføres V/Toyota) ca 13-15000,- Lakkompaniet 15.000,- Nord Lakkering 10.000,- (men har fått advarsler om dem) Gjelder panser, frontfanger, forskjerm og litt retting (dyrt å la kona kjøre bilen). Han på Lakkspesialisten er så negativ, går bare og uffer seg og sier at han ikke har lyst på jobben, at det ikke er sikkert det blir 100% osv, så bør vel bruke noen andre. Ser at noen anbefalte Ørebekk Karosseri i en annen tråd her, gjør de kun retting osv eller lakker de også? Og vet noen hva firmaet på Vikerfjellet som har blitt anbefalt heter?
sruben Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 La til et nytt pristilbud på lista. Problemet er at mange av de med grei pris ikke har tid før i midten av juni eller juli, og jeg vil gjerne ha bilen fin og ferdig før en ferietur i pinsa 8.juni... Så tips til andre flinke og fornuftig prisede lakksteder i Fredrikstad, evnt Moss mottas med takk!
sruben Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Ikke meninga å spamme ned tråden, men det stedet på Vikerfjellet som har blitt anbefalt her inne, er det Bil og Båt Fredrik Dahle Olsen? Holder til på Vikerfjellet 41 ifølge en firmaside på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå