ttorp Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Orginale BMW felger selges. 17 tommere med 235/45 dekk. Står 2 Yokohama C.drive dekk på 2 av felgene og 2 stk Yokohama IceGuard piggfri dekk på de 2 andre. Er bare en skjønnhets feil med de og det er at en av felgene har noen riper+at den felgen skulle ha vært avbalansert på nytt. Ellers er de 3 andre felgene strøkene. Pris: BUD ønskes men ikke skambud Bilder: de ripene som er på ene felgen: Er bra med spor i alle dekkene men 2 av dekkene er litt mere slitte en de andre. På bilen: Kan hentes i Trondheim eller muligens sendes Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3rje Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hva kunne du tenkt deg for felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 jeg vet ikke helt, vet egentlig ikke helt hva disse felgene ligger på til pris. gi meg et bud så skal jeg vurdere det vet at felgene nye er ganske så dyre men vet ikke akkuratt hvor mye disse koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 ingen som er interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå