Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt flott bil du har Tore :) Du tar sjansen på å vinterkjøre denne i salt-staten norge da? :roll:

Takker og bukker! :)

Joda jeg bruker bilen nesten daglig på vinteren jeg, og selvfølgelig så liker jeg dårlig de salta veiene.

Har heldigvis tilgang på vaskehall på jobben, så den blir flittig brukt i vinterhalvåret for å holde bilen så saltfri og rein som mulig.

I utgangspunktet så er jeg av typen som liker å bruke bilene mine, og samtidig holde dem i orden. Klarer ikke å glede meg så mye over en bil som står i garasjen uten å bli brukt. :wink:

Da måtte det eventuellt vært en typisk sommerbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble 100% råere med de vinterbildene, hva har skjedd? Er det at den ser lavere ut i snøen? Har lagret vinterbildene på dataen ;) Utrolig vakkert!!

Hehe, hyggelig å høre at jallabildene mine blir greit mottatt :wink:

Har nok ikke skjedd så mye med bilen nei, bortsett fra de småforandringene som jeg har nevnt i tråden her, som sorte nyrer, nye baklykter og lakkerte bokstaver i fronten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meget pen denne bilen.

Driver selv å vurderer å bytte ut 530`n(E39) med en E60/61 av en eller annen type, men blir dyrt.

Får vel sjekke ut E90 kanskje. Selge? :lol:

Hehe, alt er til salgs for den rette prisen, men du skal ikke se bort ifra at du får en brukbar E60/61 for samme prisen :wink:

Lurer på om jeg så E39'n din i byen her for et par uker siden foresten. Tror ikke det er så mange andre M-tech biler med samme farge her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har bilen fått sin første service i mitt eie, og da skiftet selvfølgelig noen tusenlapper eier :)

Har så smått begynt å tenke på hvilke felger jeg skal skaffe til våren.

Skulle egentlig ikke kjøpt noe annet enn 19" Alpina orginalhjul, men litt kjedelig å punge ut med nesten 32 lapper pluss dekk, for nye orginalhjul.

Gode forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! :D

Samlerbil fra første stund!

Synes det er det eneste riktige å kjøpe orginale Alpina felger...

Selv om de er litt dyre vil du sikkert angre hvis du ikke velger Alpina felger til en Alpina. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mulig å finne brukte alpina felger som er godt tatt vare på. Blir billigere enn nytt, og er alpina ;)

Så deg forresten rulle rundt i moldes gater ista! Jeg og dama var ute å kjøpte is å feiret regnet! Kjørte sølv e46 sedan, 323ci'n tør jeg ikke flytte i fare for ikke å få den parkert igjen, litt bakke og blank is rundt hele bilen er ikke helt max :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den sølvgråe E46'n ja Mats :)

Joda brukte 19" Alpina hjul hadde ikke vært å forakte, men kan ikke akkurat si at det er flust av dem til salgs, verken her eller der.

Det er uansett Classic som er tingen, og ikke Dynamic hjula, da jeg ikke har sansen for de.

Har jo ett sett med 18" orginale Classic hjul, men de tenkte jeg at jeg skulle bruke kun som vinterhjul.

Selvfølgelig så fortjener bilen helt nye 19" orginale Classic hjul, men kan ikke si at økonomien min ber om at jeg må bruke 40 000,- på nye sommerhjul for øyeblikket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...