fast Dog Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Blir visst verre og verre dette. Når jeg er innom 5 giret under kjøring og skal gire ned så har jeg et problem ved at den ikke vil falle tilbake til nøytral selv. Normalt når man legge den i nøytral så spretter den tilbake, men min legger seg helt til høyre i midten! altså rett under 5giret. Forferdelig irritende og plagsomt å kjøre med. Dette gjelder bare 5giret, girer jeg ned i 4 eller annet gir så er den normal igjen. åpenbart det er noe med 5 giret som henger seg. Kan noe være så snill å hjelpe meg??? Hva kan jeg skifte for å friskemelde dette?
Aroid Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 er ikke ett motorfeste eller gearkasse feste som har godt til deg da?
fast Dog Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 motorfestene er dårlige. Kan det være årsaken??
Olelink Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Endten har du meget sliten giroverførings mekanisme, ellers er det noe inne i girkassa di som begynner å bli slitent. Holder en knapp på det siste. Den fjærende følelsen du snakker om at du mangler når du tar den ut av gir i 5te gir dannes inne i kassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå