Farrukh M Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Noen ganger for jeg rar "DANG" hører ut som fjær som i tegneserie....tror det er fra demper,men alt ser normal ut. hva kan det være?
steinar84 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 ikke sikker på hvordan det ser ut på 5serie. men er det separat fjør og demper? om det er det. se at gummin over og under fjøra er der. slik at ikke fjøra har rom å flytte seg på. kan også være litt av fjøra som er knekt vekk.
ReiRud Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 er det foran eller bak? fjæra kan være ødelagt foran f.eks, så hører du den lyden når du svinger?
Farrukh M Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Det er en 93mod med senke set. Lyden kommer bakfra
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 jeg får og en sånn *plong* lyd fra bakstellet innimellom. har ikke funnet ut hvor det kommer fra, men det er helt nytt senkesett, så jeg tror/håper ikke det er noen fjærer som er knekte. all gummi og tårn"lagre" er byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå