Trond e30 cab Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hei! Har ett sett med Rieger E46 look til e30 som vurderes solgt. Er ekte Rieger i plast, med lykteinnsatser til kurvetåkelys. Dessverre har fremfanger fått seg en trøkk på venstre side, da en nabo rygget på bilen på parkeringsplassen. Skal ikke være så vanskelig å fikse vil jeg tro. Settet består av fremfanger, sideskjørt og bakfanger. Dette er lakkert i lachsilber metallic. Jeg synes selv det er et av de finere stylingsettene utenom de originale da Selger dette da jeg har et m-tech1 sett liggende fra en annen bil og vil prøve noe nytt. Skal se om jeg ikke kan finne noen bilder av skaden på fremfanger, men her følger iallefall bilder av settet på bilen. Her kommer bildet av den skadete frontfangeren
Trond e30 cab Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Ingen som har lyst på Rieger styling altså?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Er det bare slik at det er dynga neste altså ?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Hm! Dårlig med respons eller ser det så rævva ut?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Har bud på 1500,- Noen høyere?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Nei gjør nok ikke det! Alt selges samlet
Trond e30 cab Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Hei! Tja det vet jeg ikke. Er jo facelift det. Vet ikke helt om fangerene er like. Du skal jo bruke den midterste delen av fangeren til å lime skjørtet oppå. Mener å erindre at jeg har sett dette settet på touring, men om de har modifisert noe vet jeg ikke. Er jo mulig å ta noen mål på sideskjørt og fangere da Var inne på nettet mens jeg skrev denne meldingen og de bildene der jeg kjøpte settet, har bilde av en facelift cab. Det eneste som da kanskje ikke passer er sideskjørtet. Disse leveres i 2 og 4 dørs. Men som sagt, du kan jo ta noen mål så skal jeg sjekke det opp for deg
svart Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Er bakfangeren eller skjørtene skadet? Tar du noe bilder av skadene? Skal du til bergen snart?
Trond e30 cab Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Hei! Skjørtene er hele, men hvis du ser på bilde 2 er det en sprekk i bakfangeren. Denne er limt sammen og kan ikke ses nå. På bildet har jeg limt fangeren og festet den med 2 strips mens det tørket. Skal nok ikke til Bergen, men er mulighet for Bømlo, siden vi har noen venner der Vet ikke når tid det blir tur opp der da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå