Gå til innhold

hjelp! effekt e36


jupisk
 Share

Anbefalte innlegg

Har en importbil 320i E36. Noen som vet hvor jeg kan finne data på bilen, da det bilen står oppført med feil effekt i vognkortet. virker som den står oppført med E30 sin da det står 95,00 kw. Dette er jo en 150 hk?

Noen som har borti dette eller, er jo riktig i deleregisteret til gs bildeler men ikke hos biltilsynet, hos biltilsynet er det jo ikke angitt mod engang, står bare 320I. Hvor kan jeg finne dok på denne bilen som oppgir riktig kilowatt ikke hk.? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en liten feil som ble gjort da bilen ble importert for å spare noen kroner i HK Avgift..

Jeg har en 318 IS 93 mod. I vognkortet mitt står det at det er 103 HK og 1696 ccm. Har snakket med BMW som bekrefter at det er feil.. Derimot hvis jeg søker etter Reservedeler ved å bruke Registrerings nr. hos Mekonomen, GS Bildeler osv. kommer de riktige oplysninger om motor: M42B18 (1796ccm, 103 Kw)

Har EU kontrollert bilen 3 ganger nå, de sjekker jo alldri dette så jeg driter i det. Det er jeg som er eier og ansvarlig for at dette er riktig, men må sikkert betale mange tusen kr i HK/Volum avgift år å få Riktig Vognkort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...