Gjest Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Topp og innsug er portet av sveinungard motorteknikk http://www.sveinunggardmotorteknikk.no/rally.htm sveisede vannkanaler, planet, ny kam(orginal), nye vippearmer, nye vippearmsakslinger, nye ventiltetninger, nytt oljerør, nye ventilfjører, glassblåste ventiler. Siden denne toppen har sveisede vannkanaler egner den seg meget godt til turbokonvertering, men kan selvfølgelig også brukes på sugemotor. Minuset er at det er en liten sprekk i toppen fra den ene vannkanalen og ut, denne må muligens repareres. Som dere ser er dette en mye påkostet topp, den har bare såvidt vært montert en gang og gått på tomgang i ca ti min. Jeg fikk lekkasje pga en brukt, dårlig mls pakning som ikke holdt tett. Siden den gang har ikke toppen blitt brukt. Derfor vurderer jeg nå salg og ønsker bud.
plumbo79 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Er ventil styringene innenfor spec? og har du bilde av sprekken så er det fint
Gjest Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Har ikke noe mål på ventilstyringene, men han som portet toppen sa de var ok. Portejobben som er gjort på denne toppen er helt rå. Skal se om jeg får fikset noe bilder.
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Bilder: På det siste bildet der kan man se den sprekken som går fra vannkanal og ut.
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Jaja, lov å prøve seg:) Toppen har forøvrig kostet meg over 10.000.
bergeee Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 tusen lapp da:) i og med at den må mest sansynlig sveiset og planes på nytt:)
Gjest Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Kam, vippearmer, vippearmsakslinger og oljerør koster over 3000 hos koed. Tipper det koster rundt en tusenlapp for å fikse den sprekken og plane på nytt.
sh0rty^ Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Bare skambud her jo, jeg byr deg 4000,- bogen.
Gjest Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Bare skambud her jo, jeg byr deg 4000,- bogen. Endelig noen med litt vett her. Hadde håpet på litt mer, men bud notert. Skal tenke på det hvis det ikke kommer noen høyere bud sh0rty^
Kristov Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Den som fikser det må i alle fall ha skikkelig peiling. Stor fare for at det bare sprekker videre noe helt jævlig om det er en amatør som prøver seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå