Sleipastinj Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Nå har klein bremslich begynt og lyse i kjørekomputern pluss en drøss andre som viser feil, + ABS sensorn som nettop er bytta viser at den ikke funker. og nå som det da begynner og snø så skal det være akkurat min flaks at vindusviskerene slutter og funke Noen som har noen ideer?? har sjekka alle sikringene, de ser hele ut alle sammen. Reeler har jeg ikke snøøøring på hvordan man finner ut om de funker? noen som er litt kjent med disse bilene? blir glad for de fleste svar mvh joakim
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Mulig jeg skal til Steinkjer og se på noen biler. Kan se om jeg rekker å hjelpe deg?
Sleipastinj Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg er 1 time nord for steinkjer da:P og jeg jobber til sent på kveldene. jobber på tevo. og vi har utvidet åpnings tider i sesong:P
Sleipastinj Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Hehehe, det skal vel ikke være så vanskelig og ordne om du kommer noen vei med Bmwn:P skal selge den på fredag og da er det greit at ting funker:P
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Ok Rekker neppe det... Sender deg en PM.
Sleipastinj Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg finner faen ikke Comfort relayet. hvor ligger det på en 525??? helvettes dritt. har lett go lett men finner faen ingenting. har byttet alle releer i front og byttet sikringer i hytt å pine. eneste jeg ikke har sjekket er vindusvisker motoren, men jeg kommer da faen ikke til der.
Sleipastinj Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Har bytta ALLE releer sikringer OG de boksa under baksetet. fortsatt ingenting!!! FAEN! jeg er avhenging av de jævla vundisviskera!
Kalle66 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Fungerer resten nå da? eller er det bare vindusviskerene som er døde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå