Jonathan Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Hei, Problemet er på en e36 coupe. Når man åpner døra på en coupe skal ruta gå ned ca 1cm, på min skjer det ingenting. Er dette et vanlig problem? Hva må gjøres?
Padrino Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Har akkurat det samme problemet jeg også. Men et spørsmål, fungerer coupe lyset ditt når du åpner døra?
Jonathan Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Det funket, så funket det ikke lenger, nå funker det bare på førersiden:S
matss Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 jeg fikset akkurat vindu problemet på min coupe. men står vinduene deres fast på topp? eller senker det seg ned, og blir der?
Jonathan Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Mine står fast på topp. Hvordan fikset du dine?
lloydsb Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 er microknappen i hengsla som står på karroserriet(dør hengsla) den er der døra"låser" sitter det en liten knapp\pupp som enten kan være knekt eller hvis ikke den er det så må du skru den og opp og pusse litt på kontaktene bak.. de blir ofte veldig irret- dårlig kontakt.. fungere ikke dette heller må du bytte hengsla da knappen er gått til helvette.
OLEZZ Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Det sitter også en sensor inni håndtaket. Som registrerer når du tar opp håndtaket. Denne kan jo også være defekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå