haavco Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Etter jeg har kjørt så blir det sykt trykk i kjøleannkeget, øvre slangen blir kjempe hard. Har bytta vannpumpe, radiatorlokk, termostat. lurer nesten på om det kan være noe med dårlig siraklasjon på vannet??
haavco Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 åså er det dårlig med resirklasjon av vannet i radiatoren.
haavco Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 det kommer ikke noe vann ut aav den lille vannkanalen inni radiatoren
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Det er tabu å nevne toppakning på bimmers.. Men jeg gjør det likevell! da det oftest viser seg å være korrekt!
JTS77 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Det er tabu å nevne toppakning på bimmers.. Men jeg gjør det likevell! da det oftest viser seg å være korrekt! Heller mot det eg og.....
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Eller sprekt/skeiv topp. heller ikke uvanlig.
haavco Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 hehe, jeg vet om det og. men bilen ryker ikke og bruker ikke vann
StrexX Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 men da ville det vel blitt vann i olja, evt olje i vannet hvis det hadde vært toppakningen el skeiv/sprekt topp?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Nei. men du kan få eksos i kjølevannet fordi. Viss du letter på lokket til ekspansjonstanken etter en tur, lukt på dampen som kommer ut.. Eksos?
StrexX Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 lukter det eksos betyr det dyr rep lang vei?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 tja.. ny pakning, trykktest av toppen. i beste fall planing og montering av gamletoppen. Det blir nå ett par lapper uansett.
StrexX Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 akkurat... takk for tips, grei måte å sjekke på uansett...
elementz Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Prøv og spyl i gjennom og lufte skikkelig.. Er ikke alltid det er toppakningen som er gåen selv om det blir trykk.. sjekk alle slanger å se om det kommer inn luft et sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå