Anders_w Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Vurdere og selge min nitrobil. den er i god stand og kjørt ca 4 liter fuel siden den var ny i høsten 2008. starter lett og er lettkjørt. 2 gir og toppfart på ca 90km/t går ekstremt bra:-) ble overrasket over hvor fort den gikk da jeg kjøpte den:-) selges med standard hjul, driftehjul, og skumhjul for banekjøring. sender, gløder osv medfølger:-) ready to race:-) er også montert failsafe så om du mister signalet til bilen eller sender/servo'er går tom for strøm så går den i full brems og ikke flyr avgårde på bånn gass som dem vanligvis gjør. Porsche karossen er helt strøken, (litt gromsete mobilbilde på de siste bildene der) følger med ett stygt kaross også som ser ut som en japsebil av noe slag. greit og bruke det hvis man ikke vil ødelegge porsche karossen:-) Selges 2300,-/bud kan sendes i post etter ønske:-)
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 1900 INK FRAKT !! ferdig prutet...!!!
Anders_w Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 kan også byttes i noe annet rart:-) alt fra ting og tang til e30 og andre ting og tang som ikke har med bil og gjøre:!!) kom med bytteforslag:-)
lloydsb Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 har peerless sub element får bygging av sub til hus(men kan også bruker i bil evt) men beregnet får hus.
Anders_w Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 hm, desverre.. har nok musikk i både hus og bil:-) hehe kan få bilen for 1800 ink frakt.! siste budet føre den blir hyllepynt:-)
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 hm, desverre.. har nok musikk i både hus og bil:-) hehekan få bilen for 1800 ink frakt.! siste budet føre den blir hyllepynt:-) har div e36 deler, men er vel e30 det går i hos deg.. andre ting du kan være intr i og bytte mot eller trenger?
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 bytte i en original mtech II vinge så har du en å ha på hylla? alle fester er hele,delphingrey tror jeg!!
Anders_w Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 ja, går nok mest i e30 gitt:-) hehe mtech2 vinge.. hmmm (har sendt deg pm) Noen fler? ingen som vil betale cash på siste bud på 1800?
lloydsb Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 ja, går nok mest i e30 gitt:-) hehemtech2 vinge.. hmmm (har sendt deg pm) Noen fler? ingen som vil betale cash på siste bud på 1800? ikke noe du trenger eller har lyst på? bytte
Anders_w Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 hmm.. ikke noe spes jeg trenger, men noe morsomt/kult osv.. venskelig å si hva.. men tar gledelig i mot cash også
Anders_w Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Spy på En LiiiTEN 100 Lapp til og DU har FÅtt DEG LekEBil hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå