Glennski Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Spy på En LiiiTEN 100 Lapp til og DU har FÅtt DEG LekEBil hehe Budet mitt står. 1600,- +frakt. Vil du bli kvitt bilen eller ikke?
m-alpin Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 budet mitt står også fortsatt,jeg kan slenge på en 200 lapp så har du bensin til å komme til kragerø å bytte førstkommende fredag
Anders_w Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 m-alpin: Hvis du har ett nytt førerkort til meg istedenfor 200lappen så kan jeg komme til kragerø, hehe.. (sommeren gikk ikke helt som planlagt) Glennski: næ da kan den heller stå på hylla og se tøff ut:-) er ikke pengelens jeg:-)
Glennski Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 m-alpin: Hvis du har ett nytt førerkort til meg istedenfor 200lappen så kan jeg komme til kragerø, hehe.. (sommeren gikk ikke helt som planlagt)Glennski: næ da kan den heller stå på hylla og se tøff ut:-) er ikke pengelens jeg:-) Hvis en 100-lapp betyr så mye for deg, så greit for meg. Send meg PM med mer info.
m-alpin Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 m-alpin: Hvis du har ett nytt førerkort til meg istedenfor 200lappen så kan jeg komme til kragerø, hehe.. (sommeren gikk ikke helt som planlagt)Glennski: næ da kan den heller stå på hylla og se tøff ut:-) er ikke pengelens jeg:-) hehe,kjipt det der!! men du ser,du vet jo selv hva vingen er verdt å er ikke meg som skal til kragerø så kan desverre ikke levere nærmere..
Alecken Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Vis du fremdeles har lyst på mtech2 vinge så kan vi bytte
Anders_w Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 da er den mest sannsynelig solgt til Glennski:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå