325ti Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen som har bilder av sort e30 m3 med M stripene fra forskjerm,over tak og bak til bakskjerm? Driver og fundere på og gjøre dette på min, men vil se det først;P Noen som kan hjelpe meg her? finner ikke no spess gode bilder på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 søk på BMW E30 M3 STM på google... Ett av mange bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 han vil ha svart, ikke hvit. også er det vel dtm og ikke stm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 taste feil ang. "stm".. skulle stå dtm ja... men altså, tror ikke det er så mange sorte med slik dekor (så ikke at det skulle være sort) :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 va vell nettop det som var poenget ja at den skulle vere sort. men godt forsøk roaldJ =) Eventuelt noen som photoshoppe dette bildet som roald la ut? dekke det hvite svart burde vell ikke vere noen kunst for ps gutta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gikk en svart en med slike M-striper her i trondheim tidligere. Men den ble brukt som delebil i fjord sommer. Skal se om jeg finner igjen bildet av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Fant de ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ser ut til at det passer best på en hvit E30 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 jeg trur det kan bli bra på sort bil og! var ikke helt gjennomført den slitne e30'n vist over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tror faktisk en svart bil med full dtm dekor kunne blitt rått, og svært uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 jess. så ikke bra ut på den svart matte saken der nei, men som knut sier, jeg tror det kan bli ganske så heftig faktisk spørs om jeg skal få Photoshoppa en sak og se hvordan det blir ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jägermeister leverer ett sett med dekaler som er med orange skrift... dritt tøft på sort bil... har noen av de små liggende som de sendte meg... kan ta bilde å legge ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Her er noen bilder av de i sort og orange utgave.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 se der ja. kansje jeg skal gå for den. fett med j.meister dekoren og!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 se der ja. kansje jeg skal gå for den. fett med j.meister dekoren og!. Henger meg på den tanken i stedet for stripene over bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå