///Grandalen Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen her som har erfaring med godkjenning av 325tic? Hva må jeg gjøre for å godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Du bør vel ta grunnlag i M3 og hva den er levert med av effekt, bremser og forsterkninger. Men det blir nok ikke lett å få gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Ikke det nei? Hmm. Vet du hvilke krav de setter til bremser osv? Det holder ikke med det som står orginalt på 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 spør statens vegvesen, det er kun de som kan gi deg svar. få svare skriftlig, og holde deg til det som står, da bør det gå men i utganspunktet så vil det bli slik ikke overstige aksel eller tot. vekt innenfor m3's hk, da med tilhørende understell,bremser, ch.forsterkninger etc innenfor avgass ingen datasprut effektpapirer må du også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hmm, det er såpass nå om dagen ja, hmm .. Vil dere råde meg til å kjøpe denne bilen da? Er derfor jeg spør, har tenkt på å kjøpe en 325tic 86 mod, men den er ikke godkjent, og har ikke vært det på mange år heller. Best å ligge unna eller? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå