bjørnm3 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Noen som har kjøpt av dei?? er de ok?? erfaringer?? Bjørn
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Ser dette er en gammel tråd,men lurer på det samme..noen som har erfaringer? Begynner å bli litt irritert på de,har handla stabstagkit hos de,dette ble betalt 4.oktober og jeg skulle få en mail med sporingsnummer samme dag. Det fikk jeg ikke,så etter 3-4 dager purra jeg på mail. Fikk til svar at jeg skulle få det den dagen....men ingenting kom. Nå purra jeg på igjen etter nye 3-4 dager,uten å få svar i det hele tatt... Er sikkert litt utålmodig,men synes ikke dette vitner om god service.
Testpiloten Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg handla bunnpanne til en 5-6 høvdinger der, ingen problemer med det ivertfall. Vil tro det er vanskelig å få sporingsnummer på en forsendelse fra USA.. Og en bør vanligvis rekne med 2-3 uker i frakt.
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Ok,bra du fikk delene vertfall... Og sporingsnummer er null problem,har fått det fra alle andre jeg har handla hos i usa.. Kjøpte noe fra ground control samme dag,og dette kommer i posten her idag,fikk sporingsnummer samme dag jeg betalte...
takaasen Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Har kjøpt et par ganger av VAC, men du må betale via bank. Er treige med å sende delene. Har alltid fått sporing, ikke noe problem fra usa. Om du velger billig USPS får du ikke sporing nei, samme hvem du kjøper av i usa.
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg betalte via paypal,og han bekrefta at pengene var komt.. Valgte billigste usps fra ground control og fikk som sagt sporingsnummer der.
helgeb Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 handlet masse der jeg, og ingen problemer, er som regel tollen i norge som gjør at det tar lang tid i forsendelse,
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 handlet masse der jeg, og ingen problemer, er som regel tollen i norge som gjør at det tar lang tid i forsendelse, Ok,flott... Ja er klar over tollen i norge,er ikke verdens kjappeste instans d gitt...
FritzP Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Vac kan være litt trege med å svare på mail er min erfaring. Jeg har etterhvert handlet endel fra USA og har derfor opprettet en Jetcarrier konto, og det har jeg bare gode erfaringer med. Det er sågar visse steder som ikke sender ut av USA, og da må du ha en løsning "ala" Jetcarrier.
///MPower Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 handlet der eg og, ingen problemer, fikk sporings nr dagen etter eg bestilte, bestilte en søndag og delene var fremme hos meg torsdag samme uken, ikke noe negativt herfra hvertfall.
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hmm,de var kjappe å svare på de første mailene,men stoppa opp plutselig...synes det er litt rart. Men får satse på delene plutselig dukker opp..
Jås Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Fikk svar for litt siden faktisk,de hadde rota litt og beklagde så mye. De trodde delene var på lager hos de,men det viste seg at de måtte bestillest. Så nå blir deler forhåpentligvis sendt over helga,han trodde de kom inn mandag/tirsdag..
jorg1s1 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Fikk en pakke fra VAC idag, som jeg bestilte natt til fredag forrige uke! Utmerket kundeservice har de også, det er min erfaring i hvert fall.
S:M:G Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg er ikke så veldig fornøyd med de akkurat nå, bestilte deler der for 3500$ den 5.oktober, etter noen dager sendte jeg de en mail og lurte på åssen de lå ann i løypa da jegfikk kvittering på overførsel fra min bank denne dagen. Ingen svar, venter noen dager til mailet de samme mailen, ingen svar, tok så en telefon og snakket med en dame der, hun bekreftet at overførsel var okei (jeg ble litt bekymret om jeg hadde overført feil). den 12. sendte jeg de en mail å lurte på hva som skjer fordi der sto det fortsatt at delene ikke var betalt for, den 13. fikk jeg mail tilbake om at nå var det oppdatert på nettsiden. konge tenkte jeg, da er det bare å vente på deler... Men etter den 13. oktober har det ikke skjedd en dritt, står bare at det er betalt og unshipped. Er det bare jeg som er utålmodig på mine investeringer eller som jeg hadde foretrukket en liten tilbakemelding om at de muligens trenger å bestille inn noen av delene. Får vel bare vente i spenning...
Jås Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Ja det drar visst ut for min del også....de skulle få inn delene mine mandag denne uka og sende direkte til meg...hadde fortsatt ikke hørt noe torsdag,så da sendte jeg Mail og purra. Fikk til slutt svar fredag,beklaga veldig og skulle purre på delene og gi meg beskjed. Så får vel bare smøre meg med mer tålmodighet... Men synes de kan gi beskjed om forsinkelser i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå