Herant Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hallais Dette er ikke noe prosjekt eller noen slikt, bare fant ikke tråden som kunne passet bedre til dette Jeg har en BMW 318i 97 mod eller den er en jubileum utgave til 98 men registrert som 97 ikke spør hvorfor Bilen kjøpte jeg for en stond tilbake og siden vert veldig fornøyd og ikke minst blitt fan av BMW. Veldig go å kjøre sitter tight på veien generelt ganske faste og gode bil. Men grunnen til at jeg skriver her nå er for at jeg vurdere kansje å selge bilen min om en liten stond siden jeg begynner på skolen igjen og det blir knapt med cash i lomma. Da blir det litt dyrt for min del å holde på den. Derfor lurer jeg på hva syns dere bilen er verdt nå? Så sei alt er originalt på bilen, uten om at den er senket (godkjent) og har en effekt potte. Baklyktene, blinklys på sidene og blinklysframme også blitt byttet ut men har fortsatt originale deler, det gjelder også cd-spiller. Gikk gjennom EU-kontroll for en måned siden uten noen feil og i følge mekaniker bilen var meget strøken. Eneste har litt rust noen typiske plasser men er i ferd med å reparere det og for stoppet rust. Vel kommer ikke på noe mer å skrive men er det noen spørsmål er jeg mer en glad for dem:) Som sagt er veldig glad i bilen og vil helst beholde den self men det for vi se på. Her er noen bilder av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 oi hehe kom på at jeg glemte å få med kansje det viktigste, den har gått 195k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå