MrBroFlow Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Heisann, lurer på hvilke av foringen i forstilling/ bakstilling man vill få mest utbytte av å bytte til Poliforinger? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Casterstagsforingene i forstillinga er alt for dårlige originalt så de tjener du litt på å bytte ut til noe bedre. Ellers så er det jo greit å ha friske foringer over alt. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg bytta alt i forstillinga på min og den ble som ny, merkbart bedre veifølelse enn med standard gummiforinger. Har ikke bytta bak, men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 ok, tusen takk for svar begge, får ideer nå! men hvordan er det med nye stivere foringer gjennom Eu-kontrollen, hørt noe om at de mener det er for stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Powerflex er digg! Og nei, det er ikke for stivt.. Bytta til disse foringene i hele understellet og bilen ble veldig komfortabel!! Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 OK, takk for svar Lars, Hvor kjøpte du foringer til bilen da? gs? schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg kjøpte mine hos koed.no, de var billigst da jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hm, ok.. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 På Koed.dk på foringer, så står det at f. eks at bærearmsforingene (bærearmbøsning) passer på alle e28 modeller? kan dette stemme? står det samme på både stabstagforinger + bakbroforinger+ styrearmforinger.. kan dette være likt på alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Foran er det likt på alle modeller, stabstag er jo selvsagt forskjellig etter hva slags stag du har, original, m-tech eller M5. Bak er traversforingene de samme, men det skal vistnok være forskjell på bærebroforingene på biler med 2.8/3.5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ok. takk for svar.. dette gjør allt mye enklere. vet du hvor de billigste er? Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 jeg kjøpte sist sommer, da var koed betraktelig billigere enn andre, vet ikke hvordan det er nå, men det kan du jo fort sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ok, skjønner. Men har du noen erfaringer med at dette ikke går igjennom Eu- kontrollen? at de rett og slett er for stive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 har aldri hørt at noen har hatt problem med det, flere venner av meg har powerflex på sine biler og de har ikke fått merknad på det. Min er pr i dag avskilta, rustsveis på gang etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå