xibriz Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Etter litt offroadkjøring med Toyota 4Runner er jeg tilbake til BMW igjen (Hadde en e36 320i i 3 år). Planen denne gangen er å påkoste bilen 0,- kroner (alt flytende regnes ikke, samt forsikring å årsavgift). Hørtes dette ut som ett prosjekt? Kanskje, kanskje ikke. Jeg blir vertfall å oppdatere tråden om hva som går til helvette, og hva det har kostet meg hvis jeg absolutt må skifte noe (blir å skru selv). Er jeg lat? Nei, men jeg vil gjerne finne ut hvor kostnadseffektiv en BMW kan være Jeg skal ha denne bilen til jeg dytter den på høggern. Første utgift: 10 000,- i innkjøp (13.10.09) Total sum: 10 000,- Henter bilen i Oslo i helgen, bilder kommer!
GiljeN Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 får vell starte med å vaske og kappe fjører da;)
xibriz Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg drøyer med å vaske til etter vinteren, kun for å fjerne salt. Senking trenger vi ikke snakke om engang har kjørt med 40/20 og 60/40 av forskjellig kvalitet, så nå er jeg ferdig med å senke BTW så hater jeg fjærklemmer Har nettopp solgt denne:
xibriz Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Da var bilen i hus. Det var deilig å komme hjem til Tromsø etter en 26,5 timers lang kjøretur (inkludert stopp å soving) fra Oslo. Ting som er feil: - Det er noe slark/løst på høyre side forran (dårlig foring etc.) - Muligens slark i styresnekke - Noe vibrerer bak enkelte ganger Ellers er bilen knall. Starter å går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå