Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Hei! Har en bruktimportert E30 M3, førstegangsregistret i Norge i 2006! Det KAN bli ett tema å prøve å få denne bilen godkjent med en litt større motor. Viss jeg skulle komme gjennom nåløyet, og få dette godkjent i vognkortet, kommer det avgifter for effektøkning da? Mener å ha hørt rykter om at bilen må ha vært i landet i 10år osv, for å slippe det Mvh Øystein.
JonasD Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Visst bilen har vært 10 år i Norge så slipper du å betale bot hvert fall
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Visst bilen har vært 10 år i Norge så slipper du å betale bot hvert fall Hva mener du med det? Er det mitt ansvar å opplyse om effektøkning? Når dette skal godkjennes av biltilsynet, ville jeg trodd det er handfaste regler på dette!
Peer Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Må være førstegangsregistrert i Norge i 10 år for å slippe effektøkningsavgift. Spiller ingen rolle hvor gammel bilen er.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Må være førstegangsregistrert i Norge i 10 år for å slippe effektøkningsavgift. Spiller ingen rolle hvor gammel bilen er. Typisk Noen som vet om/hvor det finnes en oversikt over avgifts-satsene?
Oljebrenner'n Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Her: http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... 20avgifter
Oljebrenner'n Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Var litt rask her; klikk på linken merket her i artiklen under beregning av engangsavgift....vær klar over at Kristin har foreslått høyere avgifter for 2010 på biler med CO2 over et gitt nivå....
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Takker! Kom fort frem til at dette blir alt for dyrt.. Jeg får jo bare bruksfradrag for den tiden den har vært reg. i norge! HEIA NORGE!! Og ikke minst den rødgrønne regjeringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå