jallaask Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 jeg har en 328i som er ettermontert m3 bremser på. men handbrekket virker ikke. nå har jeg demontert det på ene siden og ser at bremebandet er mye for lite slik at det ikke tar i trommelen. så det jeg lurer på er vist jeg kjøper m3 bremseband og strammer om jeg får det til å passe på det bremse skjoldet som er det per i dag. bremse skjoldet er noe vekk bøyd i kanten slik at det skal passe. eller må jeg ha m3 bærearmer for å få dette til å fungere takker for alle svar.
jallaask Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 det må være folk her som har gjort dette vell.
Olelink Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Uten å ha prøvd dette selv så har jeg ikke hørt annet enn at man må ha m3 bærearmer for å kunne bruke orginale deler til håndbrekket. Men det kan jo finnes uorginale bremsebånd beregnet på dette.
matss Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 på min e36 323 har jeg komplett m3 3.0 bakstilling, og brekket fungerer som det skal hvertfall.
jallaask Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 ser vist ut som jeg må ha meg ett sett bærearmer fra m3 med andre ord blir vist aldri ferdi med denn ombygde bmw`en. hehe. takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå