Gå til innhold

Dataprut + saker å ting. Autronic,Haltech,Vipec +


 Share

Anbefalte innlegg

Da det har begynnt å hope seg opp litt med saker å ting lister jeg opp litt jeg kom over i farten.

Autronic Smc v1,92

7000kr SOLGT

1u8b90lz9sp1xuotmdgt.jpg

MSD dis4. Ubrukt i eske

3500kr

5k5tjy7wr6bhy1q12duj.jpg

Hallgiver. (til veiv/kam/hjul etc) Ny

450kr

19cl7um1gbnb2j6ciock.jpg

Haltech "trim module" Features:

+/- 12.5% fuel mixture

+/- 50% fuel mixture

+/- 10 degrees ignition timing

+/- 10 degrees trailing split (Rotary engines only)

0-100% turbo boost control

350kr

w8pj5qvjpip97ve5odnt.jpg

Haltech tomgangsmotor. Dette er en orginal sak som kobles til på "idle speed motor" ledningene. Kan også brukes på andre sprut som støtter 4 lednings stepper motorer. Vipec feks.

700kr

pu8lptaliy07ovblx57q.jpg

Boostventil. Brukes når man styrer trykket med sprutet. Funker på alle sprut som har boost control. Haltech, autronic vipec etc.. Denne er ny

800kr

865ro5hx13kful08tkmp.jpg

Map sensorer. Har 3 stk

1 bars. 300kr

2bars: 450kr

3bars: 800 kr (ny)

67iznetlcygm3hmckofn.jpg

Autronic SM4 kontakt. Ny kontakt for å bygge nytt/ekstra ledningsnett.

-700kr

8n4x7edz7wtjwri7htqh.jpg

Autronic Sm4 manual. Engelsk manual.

300kr

7lke0302upb8q6cgh7ye.jpg

msd tach adapter: Brukes når feks datasprutn ikke har uttak til turteller

400kr SOLGT

xig8rqmvu5aja99kebir.jpg

msd tach adapter 8912.

400kr

3ihee5yxqwor77h6bo8j.jpg

Vipec ledningsnett. Nytt ledningsnett til V44 og a nettet til V88.

900kr

9vq51drtorhd7p3lw6ma.jpg

Alle priser er + frakt.

mail:bmw325ixt@yahoo.no

mob: 971 07 635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen av disse brukes til smc 1.90 i e30 med 2 dobbelcoiler for å få turteller opp å gå?

msd tach adapter: Brukes når feks datasprutn ikke har uttak til turteller

400

Trykk på bildet for å se det i original størrelse

msd tach adapter 8912.

400

Trykk på bildet for å se det i original størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kan noen av disse brukes til smc 1.90 i e30 med 2 dobbelcoiler for å få turteller opp å gå?

msd tach adapter: Brukes når feks datasprutn ikke har uttak til turteller

400

Trykk på bildet for å se det i original størrelse

msd tach adapter 8912.

400

Trykk på bildet for å se det i original størrelse

Har visst glemt å sjekke denne tråden..

Ja de kan brukes til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tach adaperene er det noe jeg kan bruke i hop med SM4 siden jeg må kjøre med 2takt instilinger i sprutet blir turtelleren veldig rask ;) 5000 runder blir 10000 på instrumentet :(

Nei de hjelper deg nok ikke med det. Er det ikke mulighet å justere turtallet signalet på SM4 da? Slik at man kan feks bruke 6 syl motor på 4 cyl turteller. Ellers er det bare å bytte til Vipec for å løse problemet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke sikker på om du kan konvertere turteller signalet på SM4,tror ikke det. blir nok ikke aktuelt å bytte sprut siden bilen er ferdig bremsa ;) har en bil til med Autronic og er strålende fornøyd + att det er såpass enkelt att jeg kan fikle litt med det sjøl. men trodde kansje det var å få kjøpt noe som delte turteller signalet i 2 :) hva gjør en slik tach adapter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke sikker på om du kan konvertere turteller signalet på SM4,tror ikke det. blir nok ikke aktuelt å bytte sprut siden bilen er ferdig bremsa ;) har en bil til med Autronic og er strålende fornøyd + att det er såpass enkelt att jeg kan fikle litt med det sjøl. men trodde kansje det var å få kjøpt noe som delte turteller signalet i 2 :) hva gjør en slik tach adapter?

Mener jeg leste enten på PPF eller mrm-racing sitt forum at det gikk ann å justere på turtellersignalet. Jeg har ikke Autronic programmet på denne pcn og jeg får ikke instalert det pga er i nordsjøen så jeg kan ikke leite i det heller..

Tach adaptern er når du har gamle turtellere som liker signal rett fra coil, altså de må ha høyere spenning enn 12 v for å trigge/telle.

Går sikkert ann å få kjøpt/lage noe som deler signalet på 2 men jeg kan ikke hjelpe deg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke sikker på om du kan konvertere turteller signalet på SM4,tror ikke det. blir nok ikke aktuelt å bytte sprut siden bilen er ferdig bremsa ;) har en bil til med Autronic og er strålende fornøyd + att det er såpass enkelt att jeg kan fikle litt med det sjøl. men trodde kansje det var å få kjøpt noe som delte turteller signalet i 2 :) hva gjør en slik tach adapter?

Leita litt på mrm forumet så klipper litt derfra:

The Sm4 tacho output does not do scaling, but it is same as "events per cycle". So on some Volvo 6-cyl engine with stock tacho that is 4-cyl (even 5-cyl car has 4-cyl tacho) I set up "events per cycle" to four, given four pulses per 2 crank revs.

Tråden det kommer fra: http://www.mrm-racing.se/forum/showthre ... ight=tacho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...