Frosty Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hei Tenkte jeg skulle legge ut bilen min for salgs ettesom at jeg ikke har tid eller rå til å få den på veien. Det er en hvit Bmw e30 320 1986mod(m. el takluke), gått ca. 150 000 så vidt jeg husker. bilen har stått siden 2003 såvidt jeg husker, men er så og si fri for rust! Bilen mangler etterkontroll. Grunnen til at jeg ikke har tid eller penger er fordi jeg studerer og fordi jeg fikk feil noen på EU som jeg mener og de sa skulle gå gjennom! Feilene på EU var: dempere foran (disse er som nye), bakstillingsforinger(de mente disse slapp, noe som ikke stemmer, de er kanskje litt dårlige men burde gått gjennom!), ikke godkjent senkesett(men jeg har Tüv papirer liggende). Oppgraderinger i det siste: Nytt simons effektanegg fra manifold 16x9 Brock B1 strøkne grå sportseter av stoff! 318is bakstilling med skivebrems og 318is diff! shadowline lister(ikke alt er montert) m-tech bakfanger m-tech ratt Nytt foran: Bærearm v.s medbakre foring og begge kulene. lenkearm h.s. Nytt bak: Bremserør til bakstilling, brekkvaiere, lenkearmer. Dette er det jeg kommer på i farta! Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Bilder? hvor i landet å kmstand som stemmer er noen fine ting å nevne ca prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 står i bærum.. kan legge ut noen bilder til helgen når jeg er hjemme.. skal sjekke ut km stand og:), men den er hvertfall rundt 150 000:). usikker på pris ass.. gi bud.. påkosta 15000 den siste mnd hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...