bimbim Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 4 hjul selges. Hentes hos meg! Kjøpt på GS. dimensjon: 225/40-18 6000,- Min første post woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Og vi vil se bilder, kan jo være så mangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Og HVOR jeg kan hente disse felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimbim Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Der kom d bilder! Ble litt kluss til å begynne med vettu.. Dekka er så godt som nye også. Så løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimbim Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Og HVOR jeg kan hente disse felga? De kan hentes i Eidsvåg. Som ikke er så langt unna Molde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Da blir det verre for meg Lykke til med salget! Flotte felger jeg hadde henta om det var LITT nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimbim Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 har også et par røde og hvite orginale baklys til sedan. Og de orginale speila for spesielt inntreserte orginal grill har jeg også (montreol blue)! kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå