Hagestande Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Vært fan av BMW siden gamlefar kjøpte sin første for mange år siden. Tiden kom og jeg skulle ha min egen bil. Falt for en Compact, som har blitt pent kjørt av eldre herre i Lillestrøm-området. Bilen har vært i mitt eie siden september og er storfornøyd med bilen. Var selvfølgelig et pluss med orginale BMW motorsport felger:D Har ikke mer peiling på bil utover det vanlige, men man lærer aldri hvis man ikke prøver:) Utstyrsliste: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 315 REAR WINDSCREEN WIPER 341 BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 423 FLOOR MATS, VELOUR 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC, ADJUSTABLE 505 HEADLIGHTS WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 530 AIR CONDITIONING 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 687 RADIO PREPARATION 704 M SPORT SUSPENSION 806 3RD STOP LIGHT 827 SCANDINAVIA VERSION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 928 TYIRE CONTROL 945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT 964 PSEUDOZUSTEUERUNG FUR LA/SA Ting jeg skal gjøre: - Baklykter - Senkesett (Fjærer eller justerbart) - Ny girkule i sort skinn +++ andre småting som anlegg og smådetaljer. Ting jeg har bytta: - Nytt emblem, panser - Girkule (fra noe harry-greier til org. BMW) - K&N filter - Bakre lyddemper - 2 stk 6x9" i hattehylla. - Sideblinkers - Sota frontblinkers - Basskasse - Tåkelys -> gule - Parklys/nærlys -> gule Ikke mye penger mellom henda så får ta det som det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gleder oss til bilder Velkomen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Bilder av interiøret kommer senere ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Angående angeleyes lurer jeg på en ting. Hvor kan jeg få kjøpt ettermonteringssett som ikke har blått/hvitt lys, men gul-tonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Pen bil. Elsker de felgene, hadde replikaer av de på gamlebilen min. Tror jeg må prøve å få fatt i et sett orginale, fikk skikkelig lyst på de når jeg så de på bilen din. Likte planene dine ellers må jeg si. Litt senk så er du langt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ja, liker dem veldig sjøl! Var et stort pluss! Senk burde være på vei om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Var ute i går etter en liten vask og tok et bilde med vinterskoa på. Lurer også på om jeg har lyst til å kjøpe meg nye sommerfelger når våren kommer. Titta litt på BBS lm replica. Noen erfaringer om de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ser ut som ein meget støken bil dette. Bbs lm felger er jo rå da , har dem selv. Men du har jo knall flotte felger fra før, syns du burde beholdt dei på bilen. Dei vil se mykje finere ut når du får senket bilen ein god del. . Men ellers liker eg planene med bilen. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Du sier vel noe der ja. Bilen skriker etter senk, så gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Skrudde av hanskerommet i dag for å se om jeg fikk pressa cd-spilleren(med skjerm) den siste cm inn, men gikk dårlig. Litt liten plass til henda innimellom der, men fikk den inn 5 mm så er fornøyd med det! ingen bilder, men var ikke akkurat det største begivenheten her inne heller^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Skikkelig pen bil. gratulerer Hvis du skal bytte ut felgene. så er jeg intressert i de du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 takktakk Skal ha det i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Liten oppdatering. Får ikke gjort stort med bilen, bortsett fra kosevasking og velikehold, uten penger. - Men det jeg har fått gjort og holder på med, er å bytte bakpotta (bare lyddemperen). IKKE noe stor jalla bråke-potte, men er vanlig fin en, Simons hvis jeg husker riktig. - Prøver jeg meg fram med å sote blinkersa foran. - Nye hvite sideblinkers - Ny innsugsbelg, så nå går bilen hakket bedre. En huge sprekk i den gamle. Neste på lista nå er å få inn en basskasse og senkefjærer. Men da må man spare! Føler meg dårlig på å ta bilder av ting og bilen, menmen. Det får gå sin gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Tips: Ikke undervurder høyden på bilen din når du skal senke. Dvs; Senk litt mer enn du i utgangspunktet hadde planer om Jeg senket min gamle compact 40/30 og syntes ikke det var lavt nok. Dette blir spesiellt iriterende på compacten da den er så kort, noe som gjør at den ser høyere ut i profil. 70/40 er perfekt Ellers flott bil btw. Si ifra neste gang du skal på ferie, så kommer jeg innom og plukker ut motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ja, hørt at 40/30 blir høyt, så blir nok lavere. Et merke du vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå