Lapin Kulta Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Skal lakkere Touringen i Januar, og er ute etter tips å inspirasjon til lakkering, farge osv. Linker til bilder!! Noen som har noen tips, bilder eller egene erfaringer så del de her. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 På side 17 har jeg lekt litt med farger på min egen touring: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... &start=240 Men de fleste mente jeg fargen jeg har var finest i annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har enda til gode å se en pen tofarget E34... har vel knapt sett en pen tofarget BMW i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Takk for svar! Lurer på om jeg skal lakkere bilen helsvart.. Noen som har tips til farge, bilde etc. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Eneste jeg fant etter et raskt søk, var denne: Edit: Som ser noe photoshoppet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Eneste jeg fant etter et raskt søk, var denne: Edit: Som ser noe photoshoppet ut.. Og som slettes IKKE så noe særlig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Sa heller ikke at jeg var fornøyd med utseendet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ser ut som manipulasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Sa heller ikke at jeg var fornøyd med utseendet på den Hehe, nei.. Om en slik uttalelse hadde kommet fra deg ville det kommet sterke reaksjoner.. Det er jo ikke en gang i nærheten av hva du har hatt el vil komme til å finne på (håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå