Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, den holdt eg på å kjøpe for noen år siden da den holdt til på bømlo... På de tidene var den ikkje noe å samle på, men trur nye eiger la ut en del på den. Men den er slitt i lakken, slitt inni, og da eg prøvde den rant det rustvann ut av radiatoren etter å ha kjørt en tur. Slik var bilen for noen år siden, så det kan være ny eiger har fiksa den opp.

Ville tatt turen og sett på den sjøl hadde eg vært deg.

Skrevet
Hmmm, den holdt eg på å kjøpe for noen år siden da den holdt til på bømlo... På de tidene var den ikkje noe å samle på, men trur nye eiger la ut en del på den. Men den er slitt i lakken, slitt inni, og da eg prøvde den rant det rustvann ut av radiatoren etter å ha kjørt en tur. Slik var bilen for noen år siden, så det kan være ny eiger har fiksa den opp.

Ville tatt turen og sett på den sjøl hadde eg vært deg.

Takker for svar. Men den er solgt visst, så da er det bare å se etter en annen e34 :)

Skrevet

Det er din ja, den har jeg faktisk titta på og vurdert. Veit ikke hva som gjorde at jeg hoppa over den??? hmmm... Beige skinn kanskje??? Er ikke helt meg med lyst intr.

Men den ser rå ut da :)

Skrevet

Hehe, joda det er min. Liker godt det beige interiøret eg. Alle har jo svart. Synes det blei bedre etter at eg trakk om dørene og fikk litt mer avbrekk i fargen. ;)

Skrevet

Det ble jo det. Vi får se, finner jeg ikke noe i løpet av neste uke eller noe, så det ikke umulig det blir en svipptur ned til sørlandet. Kan samtidig besøke gamlestedet mitt Farsund. :)

Noe som må gjøres med bilen? Feil som burde utbedres?

Skrevet

Alt står i annonsa. :D Men liker helst at folk ser bilen og lager sitt eget inntrykk.

Er noen timer fra Karmøy ti Farsund da. besteforeldrene mine har hytte på Lista og slekta mi er der fra, så har kjørt den veien noen ganger. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...