Dekkbrenneren Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Go kvell i stuå, Jeg kjører 325i 36 coupe 94 mod, m50b25. Men... Vannet forsinner på den, det er ikke vann i olja, ikke mer trykk i kjølesystem enn det skal ver, så jeg utelukker toppakning. Men den forsvinner ut eksos på en eller annen måte. Fordi jeg syns den røyker en del. Ser heller ikke noen lekkasjer på slanger og lignende nere i motorrom, har hatt den på bukker å sitt under, men ingenting drypper noen plass. Kan det muligens være at det er sprukken topp og eller sylinder?
birken85 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 når vannet går i eksosen er nå hverfall noe som er galt... gåen topppakning eller sprekk i kjølekanal i blokka osv... :S
E28 TURBO Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hvis du har automat, sjekk oljenivået på kassa di...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hvis du har automat, sjekk oljenivået på kassa di... E36 har seperat kjøler på automaten..
E28 TURBO Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Ok var bare en tanke, fort å glemme noe. Da min gode mann er jeg redd du har et topppakningsproblem. Skjelden blokka sprekker uten videre. En kamerat av meg har en 320i men vanos som ble varm og mistet vann. Ikke trykk i eks tanken i det hele tatt. Tok av topp, trykktestet planet et par hundredeler og monterte igjen, alt ok. Ikke alltd man får trykk i kjølesystem på sugemotorer.
olavesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hvis du har automat, sjekk oljenivået på kassa di... E36 har seperat kjøler på automaten.. på min e36 var olje kjøleren inni radiatoren
AlXz Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Når radiator lekker pleier man å kunne se det først når motor er stoppet etter at det har vært varme/trykk. Ofte drypper det da smått fra radiator i mellom plastikk og metall/register...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hvis du har automat, sjekk oljenivået på kassa di... E36 har seperat kjøler på automaten.. på min e36 var olje kjøleren inni radiatoren oj.! Det har jeg faktisk aldri sett. Men det er godt mulig bmw har rota vekk penger på å lage flere patenter der og... noe bmw er flinke til.! ikke rart de er dyre.
Dekkbrenneren Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 hmm okai, jeg ser at på mekonomen selger 2 forskjellige toppakninger, 2,05mm og 1,75mm tror jeg det det var, hva skal jeg velge isåfall? den tynneste er vel best xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå