fast Dog Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Var på bmw og kjøpte servoolje! sa at jeg hadde den grønne typen og han kom ut me chf s11 eller noe sånt. tømte sugde opp all olje som var i beholderen og fylte på ny! nå i ettertid seg jeg at den skulle ha 7.1, men har nå blandet begge 2 så hva skal jeg gjøre?? etter å ha lest gjennom etikken så står det at disse 2 IKKE skal blandes! Har jeg driti heftig på draget nå eller?? Er jo umulig å tømmer den helt tom for olje.!?? Gjelder på E34 525i.
fast Dog Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Kan noen fortelle meg hvor returslangen er??? skal ta å bytte til 7.1 igjen men er avhengig av å få alt ut. Noen som gidder å hjelpe meg litt??
fast Dog Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11298.gif Hvor på dette bildet er returslagen??
E28 TURBO Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Går nok greit dette, men blir litt mer oljebruk enn du hadde trengt. Bytt olje 2 ganger så ordner det der seg. Er du veldig nærvøs kan du finne klassifiseringene på olja også ringer du shell norge/ esso mobil norge og ber om å få snakke med teknisk suport. Du forteller hva som er skjedd også gir de data på de oljene du har blandet, så får du vite hvor alvorlig denne blandingen eventuelt er.
fast Dog Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Yes...da har jeg fått tappet alt og fylt på ny chf 7.1! Har nå litt problemer med at den vribrerer av og te når når jeg svinger mye i lav fart.(Under 20 km/h) F.eks på parkeringsplass under lukepakering ol... Hva skjer me servoen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå