Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Var uheldig å ødelegge tanken min litt idag. Tenker jeg bare sveiser den, men kan vell være en fordel å fylle den med vann? hvordan skal jeg unngå kondens i ettertid da? Noen som har gjort dette før? -Mats
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Flytende metall, eller slik "kna"deig fungerer fint. Ellers er det beste å lodde.
zmikkey Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 vet ikke om noen som har prøvd. men ser ut til at d skal fungere, si videoen http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=663
Muren Motorsport Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Pff. skru ut alle store ting. Tankmåler o.l. fyll med vann, tapp av og sveis. Bygde om ett titalls Ascona B i gammle dager til innsprut. Har aldri vært borti ett lite puff engang! Men vaska en Manta A tank med Hydro sin avfetting for litt siden(innvendig) Den lukta faktisk ikke bensin i det hele tatt etterpå!
Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 er vell ståltank på gammel e30? bare å ta med miggen vell?
E28 TURBO Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Fyll den med vann hvis du lodder og du! Men har sveist jeg gikk greit d! Men sølvlodd er bra d og! Kondens skal du ikke være så redd for. Tøm den for vann med trykkluft så godt du klarer også lar du den ligge en dag eller to foran en litt stor vifteovn byggtørke eller lign, så fordamper vannrestene. Eller så kan du jo helle på 5 ltr bensin og riste den litt og tømme den et par ganger. Så har du bensinen i en bøtte og la den stå 1 døgn, så er det bare å helle av bensinen vannet ligger igjen på bunn, men hell sakte. Event du kan kaste de litrene med bensin..
Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 tror jeg fyller med vann og sveiser, ka bare latt den ligge i lakkboksen på jobb i noen dager, da blir den sikkert fort tørr:)
MikaelR Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 E dt ikke bare å bytt den? mindre arbeid å mer holdbart!
Elliott Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Sveisa du den eller? endte opp med å bytt den, koster ca 1200kr for en ny
Muztang289 Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Ikke til e38.. 9 tusen for tank til E38 ny om jeg husker riktig? Grove priser.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå