Rabies Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... ogoff.y=10 Selges hbo 20.000 Edit: Taktrekk blir bestillt i morgen og montert så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Neida. Den står her enda Beklager sent svar... Edit: Jeg var nede og startet bilen her om dagen, og da var tomgangen litt høy, men regner med at det er fordi den har stått en stund. Edit: Prisen kan også diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Vinterbil anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Opp igjen Selges til førstemann som kommer med 20.000,- For 25k selges den med voksent anlegg og 17" m-contour felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Hmm. Skulle hatt penger nå..vert fin bil til samboern min det der i forhold til xantian hun kjører nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Bare å låne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Bare å låne det Nei er nok utgifter før jul uansett Har du den over jul så kan vi prate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Hehe, er jo det jeg håper at jeg IKKE har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Ny finn-annonse. Prisen er inkl. 17" contour, og anlegg. 1000 kr bimmers-rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Skal se om vi får solgt xantian nå.Så kansje vi blir enige om noe hvordan ligger det an med eu på denne bilen? står den med skilt? Og er det greie vinterhjul med? compac er fin bil til ssamboern min det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Den skal på EU i mai 2010. Skilt er på, og vinterhjul følger med Men det kommer 2 stk for å se på den i dag da... Men xantiaen må jo selges uansett. Kan jo ikke la dama di kjøre fransk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Den skal på EU i mai 2010. Skilt er på, og vinterhjul følger med Men det kommer 2 stk for å se på den i dag da... Men xantiaen må jo selges uansett. Kan jo ikke la dama di kjøre fransk bil Nei er sannt det. Eneste grunnen til at vi har den er at vi fikk den av onkelen hennes. Og at vi trengte vinterbil men er ikke så lett å selge driten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Hehe, nei ser den. Hadde første kar her og så på bilen nå nettopp... Ville visst gi 15 med felger og anlegg Sa det var uaktuellt Edit: Husker ikke hvem, men noen på forumet sa at "enkelte forventer faenmeg å finne gull i reservehjulsbrønnen"... Stemmer tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg