Gå til innhold

94' E36 compact. 20.000,- Oppdatert post 1


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

off ja.

Folk må jo skjønne at på en 15 år gammal bil som ligger ute for 26k så VIL det være noe småplukk.

Ja var en kar som holdt på pirka på småting på 525ia,n min når jeg skulle selge den å. Jeg ga han en tydelig besked. hvis han vil ha en 100% strøken 525ia så står den på Strandvegen Auto og koster 600.000.- Ikke 39.000.- som jeg skulle ha sa jeg :lol: Da ble han lang i maska :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mulig det.

Til info så var ikke brannen store sakene, og interiøret er fullstendig ribbet og byttet ut med "nytt" mest pga røykskader.

Stolene ble satt inn fordi de er så hinsides mye bedre å sitte i enn standardstolene.

Og alt det hjemmelakka er plast deler bortsett fra kanalene hvor jeg har lakka rett over autoskytsen så det er ikke noen økt risiko for rust e.l.

Denne bilen har jo også relativt lav km i forhold til prisen, og motor/drivlinje er i god form ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact er vel like morsom på snø som andre E36 tenker jeg. Fordelen er jo at det blir litt lettere å kontrolere en sladd siden tyngdepunktet blir litt mer sentrert så man styrer sladden mer med gassen enn ved å slenge ut hekken ;)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...